هند پنالتی خاوی سانچز درست بود اما یک هند دیگر گرفته نشد

مرجع خبری رئال مادرید: خاوی سانچز محصول اکادمی رئال مادرید که در وایادولید توپ می زند، بازی جمعه شب را با هندبال اشتباه گرفته بود. خاوی سانچز در نیمه اول مرتکب یک هند پنالتی کاملا واضح شد که مشخص نیست که مارتیننز مونوئرا چطور این صحنه را ندید. آنچلوتی از این اشتباه داور به شدت خشمگین شد و اعتراض کرد.

مرجع خبری رئال مادرید: خاوی سانچز محصول اکادمی رئال مادرید که در وایادولید توپ می زند، بازی جمعه شب را با هندبال اشتباه گرفته بود.

خاوی سانچز در نیمه اول مرتکب یک هند پنالتی کاملا واضح شد که مشخص نیست که مارتیننز مونوئرا چطور این صحنه را ندید. آنچلوتی از این اشتباه داور به شدت خشمگین شد و اعتراض کرد. در حالی که به نظر می رسید که این اشتباه فاحش داور نزدیک بود که دو امتیاز را از رئال بگیرد، خاوی سانچز مرتکب اشتباه فاحشی دیگر شد و یک هند پنالتی دیگر داد که این بار با نظر داور ویدیویی پنالتی گرفته شد و بنزما گلزنی کرد. ایتورالده گونزالس کارشناس داوری آس گفت که پنالتی خاوی در نیمه اول به اشتباه گرفته نشده است و از سویی پرز بورول کارشناس داوری مارکا نیز گفت که پنالتی در نیمه دوم به درستی اشتباه گرفته شده است.

نظرات

captcha